Regulamin
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sklep internetowy, działający pod adresem www.vhplus.pl prowadzony jest przez Milan Nguyen Sp.z.o.o. Wólka Kosowska 05-552 ul. Nadrzeczna 7A, Hala EACC, Box D35a, NIP 1231082168, nr Regon 140550396
2. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
Internetowy Sklep http://www.vhplus.pl/ prowadzi działalność handlową poprzez serwis
-
Podstawą do realizacji złożonego przez Klienta zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza znajdującego się w końcowym etapie składania zamówienia. Wymagane jest prawidłowe wypełnienie wszystkich pól formularza. Internetowy Sklep http://www.vhplus.pl/ weryfikuje zamówienia telefonicznie lub mailowo. W przypadku nie nawiązania kontaktu z zamawiającym w ciągu 3 dni roboczych, zamówienie zostanie anulowane.
-
http://www.vhplus.pl/ nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia z przyczyn technicznych (wadliwego działania systemów, sieci, itp.) jednak po zidentyfikowaniu błędu dołoży wszelkich starań, aby go naprawić.
-
Internetowy Sklep http://www.vhplus.pl/ przyjmuje zamówienia 24 godziny na dobę, w ciągu całego roku. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta będą rozpatrywane pierwszego dnia roboczego od złożenia zamówienia.
-
W wypadku braku zamówionego towaru w magazynach, klient będzie o tym niezwłocznie informowany. Może zdarzyć się, że niektóre artykuły prezentowane na stronie mogą być już wyprzedane za co serdecznie przepraszamy.
-
Po złożeniu zamówienia, do kupującego zostanie przesłane potwierdzenie o tym, że zamówienie do nas dotarło.
-
Wszystkie ceny podane są w PLN netto za jedną sztukę towaru. VAT jest doliczany automatycznie po dodaniu produktów do koszyka.
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
3. WARUNKI DOSTAWY TOWARÓW
-
VHPLUS będzie dążył do rozpatrzenia złożonego zamówienia najpóźniej w terminie 72 godzin roboczych od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia przez wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia dostępnego na stronie www.vhplus.pl, z zastrzeżeniem. Pkt.2 jednak termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku dużej ilości zamówień.
Sprawdzeniu przez vhplus kompletności wysłanych danych,
Skontaktowaniu się elektronicznie lub telefonicznie z Zamawiającym celem potwierdzenia tych danych oraz ilości, rodzaju i ceny zamawianego towaru.
Jeśli Zamawiający potwierdzi wszystkie informacje, jego zamówienie zostanie ostatecznie zaakceptowane, o czym zostanie powiadomiony za pomocą wiadomości e-mail. Po ostatecznym zaakceptowaniu zamówienia nie można go już modyfikować.
-
Ostateczne zaakceptowanie zamówienia oznacza, że do Zamawiającego zostaje wysłany zamówiony towar. Gdy płatność następuje przelewem, towar zostaje wysłany do Zamawiającego, gdy na rachunek vhplus wpłyną odpowiednie środki.
-
W momencie odbioru przesyłki Zamawiający ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany lub towar jest uszkodzony, Zamawiający ma prawo nie przyjmować przesyłki, o czym powinien niezwłocznie powiadomić vhplus telefonicznie.
-
Przewidywany czas dostawy wynosi 3 dni robocze, o ile nie nastąpią opóźnienia ze względu na dużą ilość zamówień, o czym klienci zostaną poinformowani. Koszty dostaw mogą ulec zmianie wraz ze zmianą cenników operatorów.
-
Potwierdzenie zamówienia - W momencie całkowitego zaakceptowania zamawianych produktów, oraz sposobu płatności i odbioru, klient otrzymuje informację potwierdzającą złożenie zamówienia. Zawiera ona numer zamówienia, wyszczególnienie wybranych towarów, wybrany sposób zapłaty i doręczenia, z podaniem adresu docelowego.
-
Płatność przelewem - W przypadku kiedy klient wybrał płatność przelewem, może otrzymać dwa rodzaje informacji, w zależności od tego czy potwierdzenie przelewu przebiegła pomyślnie, czy nie. W tym drugim przypadku, e-mail zawiera prośbę o ponowienie próby zapłaty.
-
Brak potwierdzenia przelewu - W sytuacji kiedy kolejne próby zapłaty przelewem, klient otrzymuje stosowną informację o zaistniałym problemie, z prośbą o kontakt z Biurem Obsługi Klienta i zastrzeżeniem, że realizacja zamówionych pozycji została wstrzymana do czasu wyjaśnienia sytuacji.
-
Częściowa kompletacja zamówienia - Może zajść również sytuacja, kiedy nie wszystkie zamówione pozycje są osiągalne. W takim przypadku klient otrzymuje wiadomość z informacją o tym, jakie pozycje zostały skompletowane i w jego gestii pozostaje decyzja czy anulować całe zamówienie, czy realizować w kształcie, w jakim jest w danym momencie możliwe. W zależności od decyzji podjętej przez kupującego zostanie wysłany e-mail potwierdzający całkowite anulowanie zamówienia, bądź potwierdzenie realizacji nie pełnego. W przypadku nie podjęcia przez klienta żadnej decyzji dotyczącej częściowej kompletacji zamówienia w przeciągu 4 dni, zamówienie zostaje automatycznie anulowane, o czym klient zostaje powiadomiony stosowną wiadomością elektroniczną.
-
Kompletacja i wysłanie zamówienia - Po całkowitym skompletowaniu zamówionych pozycji i ich wysłaniu, klient otrzymuje wiadomość potwierdzającą ten fakt oraz jednocześnie informującą, po jakim minimalnym czasie przesyłka powinna zostać dostarczona do adresata.
4. REKLAMACJE I GWARANCJE
-
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, reklamacje należy skierować bezpośrednio do sprzedawcy. Zamawiający powinien odesłać wadliwy produkt na adres sklepu vhplus widniejący na paragonie. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
-
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady.
-
Reklamowane mogą być tylko pełne paczki, gdy większość towarów jest uszkodzonych lub wysłanych pomyłkowo.
-
Nie przyjmujemy pojedynczych sztuk.
5. PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA
6. ZWROTY ZAKUPIONYCH TOWARÓW
7. OCHRONA DANYCH
-
Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego przez vhplus Polska S.A. (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883.). Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.
-
Każdy Kupujący, który wypełnił formularz zamówienia ma możliwość dostępu do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie pisząc na adres administratora vhpluspl@gmail.com
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
a. zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
b. wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego vhplus,
c. wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego vhplus,
d. przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.